شیائومی

ساخت وبلاگ

تعمیرات شیائومی

مشکلات نرم افزاری یکی از رایج ترین مشکلات در انواع گوشی ها از جمله در گوشی های شیائومی می باشد که متاسفانه در اکثر مراکز ، تعمیرکاران مبتدی برای رفع مشکلات نرم افزاری با یک اشتباه کوچک و نصب رام اشتباه سبب آسیب سخت افزاری به گوشی می شوند. تعمیر گوشی شیائومی درشیائومی سیتی با بروزترین فایل های رسمی Xiaomi و با استفاده از باکس های تعمیراتی گوشی های Xiaomi صورت می پذیرد. این اطمینان را به شما میدهیم که کلیه ی ایرادات نرم افزاری گوشی های شیائومی در بخش تعمیرات موبایل شیائومی سیتی قابل رفع می باشد.

تعمیر گوشی شیائومی

تعمیرات شیائومی

در بخش تعمیرات سخت افزاری گوشی شیائومی شیائومی سیتی، جدیدترین متدهای تعمیرات با استفاده از قطعات اورجینال و روکاری گوشی های شیائومی صورت می پذیرد. کاملترین مجموعه بردهای داغی مدلهای مختلف گوشی های شیائومی با سخت افزارکار حرفه ای گوشی های Xiaomi درشیائومی سیتی گرد هم آمده اند تا کلیه ی مشکلات گوشی های شیائومی قابل رفع باشد. تعمیر و تعویض IC هارد (EMMC) یکی از تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری شیائومی می باشد که شیائومی سیتی در کمترین زمان و با بهترین قیمت صورت می پذیرد.

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 30 مرداد 1397 ساعت: 1:48

دستبند سلامتی hey plus

امروزه دستبندهای هوشمند در بین مردم به خصوص نسل جوان تر،طرفداران زیادی پیدا کرده اند چرا که بسیاری از خدماتی را که باید به خاطر آن ها از چند دستگاه استفاده شود در خود جای داده و لذا کاربر می تواند تنها با فشردن یک یا چند دکمه از خدمات بی نظیر این دست بندها بهره مند شود.

چنین قابلیت هایی به علاوه ی سهولت استفاده از این دستبندها، محبوبیت بی حد و حصری را برایشان به ارمغان آورده و سبب شده است که بسیاری از برندهای فعال در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی، به تولید چنین دستبندهای هوشمندی روی آورند. در این راستا کمپانی شیائومی نیز که انواع دستبندهای هوشمند را روانه ی بازار نموده نسل جدید این دستبندها را تحت عنوان دستبند هوشمند hey plus تولید کرده است.

 

[caption id="attachment_11629" align="aligncenter" width="640"]دستبند سلامتی hey plus دستبند سلامتی hey plus[/caption]

این دستبند همانند بسیاری از دستبندهای طراحی شده توسط کمپانی شیائومی یک دستبند هوشمند است که خدمات فراوانی را به کاربر ارائه می کند. دست بند هوشمند  mijia hey plus  از وجود یک صفحه نمایش لمسی ۰٫۹۵ اینچی OLED با وضوح تصویر ۲۴۰×۱۲۰، ترو کالر ۲۴ بیتی و طیف رنگی ۱۰۰ درصد بهره می برد که تصویر شفاف و روشنی را برای کاربر فراهم می نماید. علاوه بر این، این دستبند از شماره گیری سفارشی و شناسه تماس گیرنده پشتیبانی نموده و می تواند به طور مستقیم به پیام رسان های وی چت، QQ, Alipay, Weibo, Taobao متصل شود.

بنابراین، این دستبند قادر است کل پیام را به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش نشان دهد. جدا از صفحه نمایش بزرگ رنگی این دستبند، mijia hey plus، یک NFC چند کاربری را در درون خود جای داده که می توانید از آن برای شبیه سازی کارت کاری و دسترسی به کارت کنترل، و بسیاری از کارهای دیگر استفاده نمایید. دست بند هوشمند mijia hey plus از وجود یک باتری ۱۲۰ مگا هرتزی بهره می برد که به دلیل بهره گیری از تکنولوژی فوق العاده کم انرژی، با یک بار شارژ می تواند تا ۱۸ روز یکسره کار کند و از قابلیت بهینه سازی ۸۰ درصد نیز برخوردار می باشد.

 

[caption id="attachment_11628" align="aligncenter" width="640"]دستبند سلامتی hey plus دستبند سلامتی hey plus[/caption]

 

جدا از این ویژگی، این دستبند هوشمند از تمام قابلیت های موجود در سایر دستبندهای هوشمند شیائومی نیز برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی های این محصول برخورداری از سنسور ضربان قلب PPG و یک سنسور سه محوره فوق العاده دقیق و الگوریتم نظارت بر حرکت Skylark می باشد لذا با استفاده از این دستبند اطلاعات بسیار دقیقی را در رابطه با ساعت حرکت و میزان انرژی مصرف شده به دست خواهید آورد. دست بند هوشمند mijia hey plus ضد آب است و در این مورد دارای رتبه IP68 می باشد. بنابراین می توان از آن در هنگام شنا، حمام و سایر کارهای آبی استفاده نمود.

علاوه بر این می توانید آن را به اپلیکیشن میجیا متصل کنید و به وسیله آن، تمام محصولات تولیدی میجیا برای خانه را کنترل نمایید و یا ان را به دروازه بلوتوث شیائومی متصل کرده و وایفاها و یا بلوتوث های مجاور خود را بیابید. از دیگر کاربردهای این دست بند می توان به زنگ هشدار، شماره گیری  بلوتوث، یادآوری تماس، اندازه گیری کالری سوزانده شده ، کنترل از راه دور دوربین، پیدا کردن تلفن ، نشان دادن تماس های ورودی، اندازه گیری ضربان قلب، مدیریت پیام، گام شمار، یادآوری کارهای روزانه و مدیریت خواب اشاره نمود و اعلان های واتس آپ، فیس بوک، توییتر و ویچت را نیز دریافت کرد.

فرم صفحه نمایش این دستبند بیضوی است و ماده به کار رفته در صفحه نمایش ، ABS و ماده ی به کار رفته برای ساخت بند، سیلیکون می باشد. بنابراین می توانید از دوام و کیفیت دستبند مطمئن باشید و بدانید که با ضربه و یا افتادن از دستتان نخواهد شکست.ا

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 89 تاريخ : يکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت: 23:48

لامپ سقفی شیائومی

امروزه لامپ ها نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و اشکال مختلفی گرفته اند. بسته به نیاز انسان ها، انواع لامپ های برقی کم مصرف و یا لامپ هایی که برای روشن شدن به باطری نیاز دارند، انواع مهتابی ها، چراغ خواب ها، لوسترها و یا لامپ های کم نور به بازار عرضه شده اند که هر کس با توجه به نیازی که دارد می تواند از آن ها استفاده نماید.

برخی از لامپ هایی که جدیدا به بازار عرضه شده اند حالت پرتابل دارند یعنی کاربر می تواند آن ها را به هر نقطه ای که نیاز به روشن کردن آنجا دارد برده و در گوشه ای قرار دهد. با توجه به افزایش علاقه ی مردم به چنین لامپ هایی کمپانی شیائومی نیز وارد عمل شده و لامپ فیلیپس خود را روانه ی بازار نموده است.

 

لامپ سقفی شیائومی
لامپ سقفی شیائومی

 

از آنجا که شیائومی همواره طرفداران خود را با محصولات پر کاربرد، با کیفیت و مقرون به صرفه سورپرایز می کند قطعا این لامپ نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.این لامپ نه تنها می تواند به صورت تکی مورد استفاده قرار گیرد بلکه می توان از مجموعه ای از آن ها برای روشن کردن محوطه خاصی استفاده نمود.

میزان روشنایی لامپ فیلیپس شیائومی نیز قابل تنظیم است و علاوه بر این، این لامپ دارای طول عمر روشنایی بسیار زیادی بوده و می تواند به طور مداوم، ۱۵ هزار ساعت روشن بماند. این لامپ زیبا و هوشمند دارای عملکرد ساده ای است و به راحتی می توان از آن استفاده نمود.تنها ۵ دقیقه طول می کشد تا بتوانید لامپ را روشن کنید و ماژول مبتکرانه ی آن سبب می شود که نصب و جدا کردن آن واقعا ساده باشد.

لامپ فیلیپس شیاومی که دارای تاییدیه IP60 می باشد کاملا در برابر گرد و غبار مقاوم است و به طور اتوماتیک، هر گونه حشره ی مزاحمی را از خود دور می کند این ویژگی ها سبب می شود که لامپ شیائومی همواره تمیز و شفاف باشد و نور ملایمی را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

لامپ سقفی شیائومی
لامپ سقفی شیائومی

 

بدنه ی یکپارچه ی این لامپ از مواد PvC فوق العاده کاربردی ساخته شده و تراشه های ال ای دی آن نه تنها دارای عملکرد فوق العاده ای هستند بلکه سبب حصول اطمینان از این امر می شوند که انتشار گرمایی لامپ در بازه ی معقولی قرار دارد.این لامپ منحصر به فرد برای اتاق نشیمن، پذیرایی، آشپزخانه و بسیاری از فضاهای دیگر مناسب می باشد.علاوه بر این استایل بی نظیر آن با فضای داخلی خانه ی شما همخوانی دارد و به راحتی با هر دکوراسیونی تلفیق می شود.

این لامپ از ظاهر و استایل تمام سفیدی بهره می برد که بدان ظاهری کلاسیک و تمیز می بخشد. همچنین لامپ فیلیپس شیائومی دارای نور سفید گرمی است که احساس آرامش بی نظیری را در انسان به وجود می اورد و هرگز به چشمان شما آسیب نخواهد رساند. یکی دیگر از ویژگی های این لامپ منحصر به فرد نیز این است که می توانید ان را به وسیله ی اسمارتفون تان و از طریق وایفا و یا بلوتوث کنترل کنید.

بنابراین به سبب بهره گیری از ویژگی هایی نظیر نور قابل تنظیم، وایفا و بلوتوث، تنظیم زمان روشن شدن، سازگاری با الزمات ایمنی فتوبیولوژیکی ICE برای ایمنی چشم ها، طول مدت روشنایی مداوم ۱۵ هزار ساعت، مقاومت بالا در برابر گرما و رطوبت و امکان کنترل ان از طریق اپلیکیشن شیائومی، خرید یک و یا حتی چند عدد از لامپ های روشنایی فیلیپس شیائومی به شما توصیه می شود.

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت: 0:17

پنکه رومیزی شیائومی یکی از جدیدترین محصولات شیائومی می باشد که اخیرا به بازار عرضه شده است. این محصول با طراحی جالب و قابلیت های منحصر بفرد خود توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت. با شیائومی سیتی همراه باشید.

 

پنکه رو میزی شیائومی
پنکه رو میزی شیائومی

 

موتور دوگانه پنکه رومیزی شیائومی دارای ۷ تیغه در جلو و ۵ تیغه در عقب بوده که به دلیل برخورداری از دو موتور مجزا، بر خلاف جهت یکدیگر چرخیده تا جریان هوای قدرتمندی تولید کند و شما را از شر گرمای تابستان برهاند!

دو موتور پنکه رومیزی شیائومی بسیار بی صدا کار می کند و با شدت صوتی کمتر از ۴۰ دسی بل، محیطی آرام تر از کتابخانه را برای شما ایجاد می کند و بدین شکل در هنگام کار، مطالعه و یا خواب مشکلی مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. فن بی صدای شیائومی از یک سیستم کنترل هوشمند لمسی بهره می برد. این سیستم که در بالای پنکه قرار گرفته به صورت تک لمسی حساس بوده و کاربر را قادر می سازد به دو حالت پیش فرض فن، تند و کند دسترسی داشته باشد

 

پنکه رو میزی شیائومی
پنکه رو میزی شیائومی

 

طراحی زیبا و چشمنواز این پنکه رومیزی شیائومی از نقاط قوت این محصول و کاملا خلاقانه می باشد. بدنه فلزی استوانه ای به همراه بند چرمی و طراحی شیک و قابل حمل آن، این محصول را تنها جهت قرار دادن بر روی میز مناسب نمی کند، بلکه شما می توانید آن را هر جا که مایل باشید آویزان کنید. تمامی قطعات این محصول جدا شدنی بوده و به آسانی قابل تمیز کردن است.

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت: 0:11

دوربین تحت شبکه شیائومی

امروزه اهمیت داشتن دوربینی در فضای خانه بیش از پیش مهم شده است چرا که اهمیت مراقبت از خانه حتی در هنگامی که صاحب خانه در منزل حضور ندارد به امری حیاتی تبدیل شده و بسیاری از افراد تمایل دارند حتی هنگامی که در محل زندگی خود حضور ندارند باز هم از آن چه در خانه شان می گذرد مطلع باشند تا با خیال راحت تر به گشت و گذار بپردازند.

به همین دلیل بسیاری از افراد به خرید دوربین های هوشمند روی آورده اند چرا که بسیاری از مشکلات آن ها را در هنگام عدم حضور در منزل حل می کند. بنابراین این دوربین ها در میان صاحب خانه ها بسیار محبوب شده اند لکن تمامی مارک ها دارای کیفیت مناسبی نیستند و توقع این متقاضیان مشتاق را براورده نمی کنند.

در این راستا کمپانی شیائومی دوربین های خانگی خود را روانه ی بازار کرده که یکی از آن ها دوربین خانگی yi  ۱۰۸۰ p شیائومی است. این دوربین بی نظیر با طراحی جذاب و کیفیت بالای تصویر خود به یکی از بهترین دوربین ها در کلاس خود تبدیل شده که توانسته نظر بسیاری از مخاطبین را به سوی خود جلب نماید.

 

[caption id="attachment_11301" align="aligncenter" width="401"]دوربین تحت شبکه شیائومی دوربین تحت شبکه شیائومی[/caption]

 

این دوربین دارای ویژگی های خاصی مثل دید در شب IR، ردیاب حرکت، تشخیص گریه ی نوزاد، انتقال صدای دو طرفه، اپلیکیشن موبایل و کامپیوتر، ارتباط از طریق سیستم ابر، اصلاح انحراف لنز و کیفیت تصویر فول اچ دی ۱۰۸۰ پیکسلی می باشد که هر یک در جای خاصی می توانند فوق العاده اثر بخش باشند.

به عنوان مثال سیستم تشخیص صدای گریه ی نوزاد می تواند والدین را به سرعت از گریه کردن نوزادشان مطلع سازد و انتقال صدای دو طرفه نیز می تواند برای برقراری ارتباطی دو طرفه بین فرد حاضر در خانه و صاحب خانه به کار گرفته شود. در این دوربین از سرویس ایمن ابر استفاده شده بنابراین می توانید از تمام ویدیوهای خود محافظت کنید و آنها را به طور مستقیم در محیط ابر مشاهده نمایید.

و از امنیت بالا و یک رابط کاربری ساده لذت ببرید. علاوه بر این قبل از آپلود فیلم ها در ابر، تمام ویدیوهای شما رمزگذاری می شوند و اطلاعات مهم و ضروری از بین نخواهند رفت. کلید رمزگذاری به صورت دوره ای برای بالاترین سطح محافظت از داده ها به روز می شود. کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی با رزولوشن بالا تصاویری بی نظیر و شفاف را به شما ارائه خواهد کرد. این رزولوشن هر گونه نویز دیجیتالی را از بین برده و هر گونه جزئیاتی را که بخواهید به شما نشان خواهد داد.

 

[caption id="attachment_11296" align="aligncenter" width="400"]دوربین تحت شبکه شیائومی دوربین تحت شبکه شیائومی[/caption]

 

استفاده از سیستم دید در شب نیز سبب می شود حتی در شب هم تصاویری شفاف داشته باشید. با استفاده از الگوریتم قدرتمند IR شما هیچ جزئیاتی را به دلیل تاریک بودن و یا شرایط بد آب و هوایی از دست نخواهید داد. علاوه بر این شما می توانید از طریق اپلیکیشن خود محیط داخل خانه را به راحتی چک نمایید. هیچ فرقی نمی کند که در کجای جهان باشید با استفاده از این اپلیکیشن مخصوص  دوربین خانگی yi  ۱۰۸۰ p شیائومی، خانه ی شما همواره در دسترستان خواهد بود.

 

[caption id="attachment_11299" align="aligncenter" width="401"]دوربین تحت شبکه شیائومی دوربین تحت شبکه شیائومی[/caption]

 

همچنین این دوربین دارای اپلیکیشن مخصوص لپ تاپ است بنابراین برای نظارت بر محیط خانه لازم نیست که حتما از گوشی تان استفاده نمایید. بلندگوهای کریستالی  و میکروفون ارتقا یافته، صدایی واضح را انتقال می دهد بنابراین هرگز تا به این حد به  خانواده خود نزدیک نبوده اید، چرا که با سیستم صوتی دو طرفه ی این دوربین می توانید به راحتی با آن ها گفت و گو کنید.

استفاده از این دوربین فوق العاده راحت است و تنها در سه مرحله می توانید آن را نصب کنید. ابتدا اپلیکیشن مورد نظر را دانلود کرده و سپس دو شاخه ی دستگاه را به برق وصل کنید و آن ها را به یکدیگر کانکت نمایید. بنابراین با توجه به قابلیت های بالا و ویژگی های بی نظیر این دستگاه دوربین خانگی خرید یکی از آن ها را به شما توصیه می کنیم.

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 115 تاريخ : چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 0:53

کابل MICRO USB شیائومی

کابل شیائومی به دلیل دارا بودن متصل کننده ی ورودی Micro usb با اکثر گوشی ها تبلت ها و دستگاهای دارای درگاه micro usbe سازگار است طول این کابل ۱ متر بوده و قابلیت انتقال اطلاعات و شارژ سریع را نیز دارا می باشد شدت جریان خروجی این کابل ۲a است جنس بدنه این سیم بسیار مقاوم بوده و به راحتی ساییده و پاره نمی شود .

 

کابل Micro usb شیائومی
کابل Micro usb شیائومی
شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 104 تاريخ : چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 0:45

محافظ صفحه موبایل شیائومی

امروزه با بالا رفتن مصرف از تلفن همراه ،استفاده از لوازم جانبی محافظتی موبایل اعم از بدنه،صفحه نمایش و فریم آن به امری ضروری تبدیل شده است.محافظ صفحه شیائومی سری ردمی یکی از این لوازم ضروری و مصرفی است که با پوشش چند لایه نانو علاوه بر مراقبت از صفحه نمایش تلفن همراه ، بیشترین میزان وضوح و پایین ترین میزان افت حساسیت تاچ را به همراه دارد.

 

[caption id="attachment_11322" align="alignnone" width="400"]محافظ صفحه موبایل شیائومی محافظ صفحه موبایل شیائومی[/caption]

 

محافظ های صفحه نمایش متنوع هستند: بعضی براق یا مات و یا جنس شیشه ای دارند. گلس یکی از انواع آن است که شفافیت بالایی دارد، بدین صورت که شما حضور آن را متوجه نمی شوید!پس اگر به دنبال محافظت از تلفن همراه خود هستید،گلس های شیائومی  یکی از بهترین گزینه هاست،چراکه از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده و تحت شرایط استاندارد بسته بندی و توزیع شده است.

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 1:00

آبمیوه گیری شیائومی

باز هم کمپانی شیائومی ، محصول آشپزخانه ای را جهت رفاه بانوانی که بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سپری می کنند طراحی نموده است تا بتوانند از محصولی با حداکثر سرعت و بهترین عملکرد برای تهیه آبمیوه هایی بی نظیر استفاده نمایند.

این آبمیوه گیری دارای عملکردی فوق العاده سریع است و می تواند تنها در عرض ۸ ثانیه آبمیوه شما را تهیه نماید. موتور آبمیوه گیری شیائومی دارای سیم پیچی از جنس مس خالص است که به عملکرد هر چه بهتر آن کمک می کند و بدنه آن نیز از مواد مستحکمی ساخته شده است. قدرت آن نیز برای تهیه آبمیوه کافی است و حداکثر سرعت گردش موتور آن، ۲۴ هزار دور در دقیقه است.

 

[caption id="attachment_11359" align="aligncenter" width="350"]آبمیوه گیری شیائومی آبمیوه گیری شیائومی[/caption]

 

عملکرد تک دکمه ای این محصول سبب می شود که استفاده از آن بسیار ساده باشد. چرا که تنها با یک دکمه می توانید دستگاه را روشن و خاموش کرده و یا زمان چرخش آن را تنظیم کنید. این امر سبب می شود که حتی افراد سالخورده نیز بتوانند به آسانی از این آبمیوه گیری استفاده نمایند. این آبمیوه گیری دارای طراحی قفل سه مرحله ای است که سبب می شود پارچ در جای خود کاملا قفل شود و یا محتویات آن به بیرون نشت کنند.

تنها کافی است که تیغه را در پارچ جایگذاری کنید و سپس پارچ را بر روی بدنه فیکس نمایید. برای حصول اطمینان از ایمنی دستگاه و ایمنی فردی که با آن کار می کند، اگر اتصال به خوبی برقرار نشده و پارچ به درستی بر روی بدنه جایگذاری نشده باشد دستگاه روشن نمی شود.

این دستگاه تنها از سه قطعه تیغه، پارچ و بدنه تشکیل شده است. پارچ آبمیوه گیری شیائومی دارای درپوش دسته داری است. لذا با گذاشتن درپوش پارچ می توانید آن را به راحتی با خود به همه جا از محیط آزاد گرفته تا پیک نیک و باشگاه ورزشی تان ببرد. شستن این دستگاه نیز مدت زمان اندکی طول می کشد و تنها در ۵ ثانیه می توانید پارچ را با آب بشویید و آن را برای استفاده بعدی آماده کنید.

 

[caption id="attachment_11360" align="aligncenter" width="335"]آبمیوه گیری شیائومی آبمیوه گیری شیائومی[/caption]

 

تیغه آبمیوه گیری شیائومی از فولاد ضد زنگ ساخته شده که فوق العاده تیز و برنده است و بدنه دستگاه نیز از فولاد تخت ضد اثر انگشت ساخته شده است که سبب می شود در هنگام استفاده از آن، کمتر لکه ای را به خود جذب کند و یا جای اثر انگشت بر روی ان باقی بماند. دکمه روشن و خاموش دستگاه نیز از فلز ضد لغزش ساخته شده است که علاوه بر کاربردی بودن به زیبایی ظاهری دستگاه نیز کمک می کند و سبب می شود که این ابمیوه گیری به کالایی نفیس تبدیل شود.

این ابمیوه گیری دارای بدنه جاذب شوک است که باعث می شود به صورت ثابت بر روی سطح باقی بماند و با تکان ها و چرخش مواد موجود در دستگاه سرنگون نشود. از ویژگی های بارز آبمیوه گیری شیائومی می توان به ظرفیت ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلی لیتر،  توان ۲۵۰ وات، ولتاژ ۲۲۰ ولت/ ۵۰ مگا هرتز و سرعت ۲۴ هزار دور در دقیقه آن اشاره نمود.

 

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 0:52

پارچ تصفیه آب شیائومی

پارچ تصفیه آب شیائومی یکی از جدیدترین محصولات شرکت شیائومی است که با همکاری میجیا به بازار عرضه نموده است.پارچ تصفیه آب شیائومی دارای هفت فیلتر سنگین مجزا و استاندارد است که بصورت یکنواخت آب ورودی را بصورت کامل تصفیه می کند. این محصول در دو رنگ آبی آسمانی و شفاف به بازار عرضه گردیده است.

این محصول با بهره گیری از جدیدترین فناوری باکتری ها و قارچ موجود در آب را شناسایی کرده و آن ها را از بین می برد تا کاربر به آبی زلال و خوش طعم دسترسی پیدا کند. ۷ فیلتر در این تصفیه ساز جای گذاری گردیده که هر کدام وظایف متنوعی را بر عهده دارند.

 

[caption id="attachment_11404" align="aligncenter" width="335"]پارچ تصفیه آب شیائومی پارچ تصفیه آب شیائومی[/caption]

 

به یاد داشته باشید حرارت بالا باعث از بین رفتن باکتری ها می گردد، اما هرگز قارچ ها را نابود نمی کند. پارچ تصفیه آب شیائومی با هفت لایه فیلتر قدرتمند قادر است قارچ ها، کلر باقیمانده و فلزات سنگین را از بین ببرد و آبی تمیز و گوارا به شما هدیه دهد.

با افزایش ظرفیت هسته فیلتر نسبت به مدل های قبل، ماندگاری و طول عمر فیلترها نیز افزایش چشمگیری داشته و بین ۴ تا ۶ هفته این زمان متغیر می باشد؛ البته این زمان بسته به میزان و نوع آلودگی آب ورودی متغیر می باشد.

 

[caption id="attachment_11405" align="aligncenter" width="342"]پارچ تصفیه آب شیائومی پارچ تصفیه آب شیائومی[/caption]

 

طراحی خلاقانه ۳۶۰ درجه و گردشی آب موجب می گردد تمامی فیلترها به درستی درگیر گردند و هیچ راه نفوذ و فراری باقی نماند. کل مدت زمان لازم جهت تصفیه آب ۵ دقیقه می باشد که در بین محصولات و مدل های همرده یک زمان مناسب و خوب است. ابعاد کلی محصول ۳۰*۱۸*۳۰ سانتیمتر بوده و وزن کلی پکیج نیز ۱٫۳ کیلوگرم است

قابلیت های پارچ تصفیه آب شیائومی

  • هفت فیلتر استاندارد با کارایی مجزا
  • طراحی زیبا و چشمنواز با بهره گیری بهترین مواد اولیه
  • فرایند تصفیه آب در کمترین زمان ممکن
  • طراحی خلاقانه و ۳۶۰ درجه آب جهت نابودی کامل باکتری ها و قارچ ها و مواد زائد
شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 122 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 0:47

چندراهی برق شیائومی

 

شیائومی در جدیدترین چندراهی که به بازار عرضه نموده قابلیت های جدیدی را جای داده است. در طراحی این چندراهی از ماده اولیه پلی کربنات بهره گرفته شده که سبب گردیده این محصول علی رغم ظاهر ساده و جمع و جور خود، بسیار بادوام و مستحکم باشد. چندراهی جدید شیائومی در رنگ سفید به بازار عرضه شده است.

 

[caption id="attachment_11411" align="aligncenter" width="300"]چندراهی برق شیائومی چندراهی برق شیائومی[/caption]

 

طول کابل این محصول ۱٫۸ متر بوده و دارای ۴ سوکت دو شاخه به همراه ۳ پورت یو اس بی می باشد. نصب و استفاده از این چندراهی بسیار ساده و آسان می باشد. توان ظاهری ولتاژ ورودی این چندراهی ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت بوده و توان واقعی آن نیز ۲۵۰۰ وات است.

علاوه بر موارد ذکر شده این محصول دارای فناوری شارژ فوری یا Quick Charge 2.0 می باشد. همانگونه که اشاره شد، در طراحی و ساخت چندراهی چهار پلاگ شیائومی از فناوری شارژ فوری یا Quick Charge 2.0 بهره گرفته شده است. این قابلیت اینگونه عمل می کند در کمتر از یک ساعت دستگاه متصل شده اعم از گوشی همراه، شارژر همراه یا ... را بصورت کامل شارژ می کند.

(این مورد طی آزمایش های گوناگون در آزمایشگاه های شرکت شیائومی انجام گردیده و در موارد حقیقی ممکن است متغیر باشد) درباره مفهوم شارژ فوری یا کوئیک شارژ لازم به توضیح است که یک فناوری در مدیریت برق برگرفته از USB برای مصارفی نظیر شارژ باتری های کامپیوتر و تلفن های هوشمند است که در سیستم روی تراشه های Snapdragon استفاده شده است. این فناوری، با ارائه توان بیشتر باتری ها را سریعتر از نرخی که در استاندارد یو اس بی امکان‌پذیر است، شارژ می‌کند.

 

[caption id="attachment_11413" align="aligncenter" width="389"]چندراهی برق شیائومی چندراهی برق شیائومی[/caption]

 

چندراهی شیائومی از یک محافظ جریان ناگهانی درونی برخوردار است که در صورت بروز اختلالات و نوسانات برقی، برق ورودی را به صورت خودکار قطع کرده تا مانع از آسیب رسیدن به دستگاههای متصل گردد. نصب و راه اندازی و نیز استفاده این محصول بسیار ساده بوده و کل این فرایند کمتر از ۵ دقیقه زمان می برد.

 

قابلیت های چندراهی جدید میجیا شیائومی

  • طراحی زیبا و در عین حال ساده
  • نصب و استفاده آسان
  • دارای ۴ سوکت دوشاخه به همراه ۳ پورت یو اس بی
  • دارای ۴ کلید روشن و خاموش برای هر پورت بصورت مجزا
  • برخورداری از محافظ جریان ناگهانی (Surge Protector)
  • دارای کابلی بلند بطول ۱٫۸ متر
  • برخورداری از قابلیت شارژ فوری یا Quick Charge 2.0
شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 0:42

شرکت شیائومی در ادامه ساخت محصولات هوشمند خانگی این بار اقدام به ساخت پریز های هوشمندی کرده است که در حقیقت یک محافظ قوی برای پریز های خانه یا محل کار شما می باشد.پریز هوشمند شیائومیمدل basic در حقیقت رابطی میان پریز برق و محصولات برقی شما است که امکانات خاص و کارایی را برای شما به ارمغان می آورد.

امکاناتی که این پریز هوشمند ارائه می کند، بسیار کاربردی است و یکی از ویژگی های آن جلوگیری از بروز اتفاقات خطرناک برای خانه شما و محل کارتان است. شما می توانید با اتصال از راه دور همانند محصولات هوشمند خانگی دیگر اتصالات برق خانه خود را قطع کنید و یا به عنوان مثال اگر کسی برای خروج از خانه برق ها را روشن گذاشته بود شما آن ها را خاموش کنید.

 

پریز هوشمند شیائومی
پریز هوشمند شیائومی

 

قابلیت های اندازه گیری برق مصرفی

پریز برق هوشمند basic می تواند میزان مصرف برق شما را به صورت مداوم اندازه گیری کند. با اتصال این دستگاه به اپلیکیشن Mi Home، برنامه کاربردی خانه هوشمند شیائومی، برق مصرفی تان را با استفاده از روش های محاسباتی و علمی اندازه گیری می کند و قبل از رسیدن قبض شما می توانید هزینه برق مصرفی خود را به شما می گوید. یکی از ویژگی های این برنامه کنترل میزان برق مصرفی است تا از هدر رفتن برق جلوگیری کند.

 

پریز هوشمند شیائومی
پریز هوشمند شیائومی

 

محافظت از دستگاه ها

بر عکس خیلی از محصولات شرکت شیائومی که هوشمند هستند بسیار وابسته به اپلیکیشن است. شما می توانید با تنظیم یک برنامه برای پریز هوشمند خود، تایمری طراحی کنید تا به عنوان مثال برق های اضافی را خاموش کند و می توانید چراغ خواب کودک که به برق متصل است را بعد از مدتی خاموش کند یا شارژ هایی که  از طریق این پریز به برق وصل هستند بعد از اتمام شارژ برای جلوگیری از آسیب دیدن گوشی یا تبلت یا هر دستگاه دیگر با تنظیم پریز برق هوشمند از طریق اپ Mi Home بعد از ۲ ساعت قطع کند.

 

پریز هوشمند شیائومی
پریز هوشمند شیائومی
شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 0:46

نسل بعدی از گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه‌ی سری Mi Mix شیائومی، احتمالا ماه آینده با نام Xiaomi Mi Mix 3 عرضه خواهد شد. تیزری منتسب به عرضه‌ی گوشی هوشمند جدید چینی‌ها به‌تازگی به دست وب‌سایت Androidpure رسیده است که نشان می‌دهد شیائومی می میکس ۳ احتمالا در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) به‌صورت رسمی عرضه‌ خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی ابتدا در چین عرضه شود؛ اما اخیرا شیائومی با عرضه‌ی جهانی پرچم‌داران خود در شهرهایی همچون لندن، این روند را کنار گذاشته است.

براساس تیزر فاش‌شده، به‌نظر می‌رسد که حاشیه‌ی پایین نمایشگر پرچم‌دار جدید چینی‌ها، باریک‌تر از نسل گذشته باشد و بدین ترتیب، نسبت تصویر به بدنه‌ی بالاتری را نسبت به شیائومی می میکس ۲ ارائه دهد. نمایشگر Mi Mix 2 به‌لطف حاشیه‌های باریک خود، حدود ۹۱.۳ درصد از پنل جلوی گوشی را فرا گرفته است. در حال حاضر Oppo Find X با نسبت تصویر به بدنه‌ی ۹۳.۸ درصدی، کم‌حاشیه‌ترین گوشی هوشمند دنیا محسوب می‌شود؛ اما ممکن است می میکس ۳ این شرایط را تغییر دهد.

هم‌اکنون اطلاعات چندانی درباره‌ی ویژگی‌ها و مشخصات فنی، گوشی هوشمند جدید Xiaomi در اختیار نداریم؛ اما انتظار می‌رود که بخشی عمده‌ای از مشخصات می میکس ۳ با گوشی هوشمند Mi 8 Explorer Edition یکسان باشد، در هر صورت کماکان باید در انتظار فاش‌شدن اطلاعات بیشتری درباره‌ی محصول پریمیوم چینی‌ها در آستانه‌ی رونمایی از آن باشیم.

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 104 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 0:42

براساس آخرین گزارش‌ها، شیائومی و اوپو نیز همچون سامسونگ و هواوی به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های انعطاف‌پذیر پیوسته‌اند؛ درنتیجه سامسونگ و هواوی تنها تولیدکنندگان میدان‌دار در عرصه‌ی تولید گوشی‌های انعطاف‌پذیر نیستند و رقبای جدیدی وارد میدان شده‌اند.

به‌نظر می‌رسد Oppo و Xiaomi، در تلاش هستند تا قطعات اصلی گوشی‌های انعطاف‌پذیر خود را از طریق تامین‌کنندگان چینی، تهیه کنند. با توجه به اینکه شیائومی عموما سعی دارد گوشی‌های هوشمند خود را با حاشیه‌ی سود پایین و با ارزان‌ترین قیمت ممکن به بازار عرضه کند، این سوال پیش می‌آید که اگر این شرکت بخواهد گوشی‌ انعطاف‌پذیری به بازار عرضه کند، قیمت آن چگونه خواهد بود؟ آیا ممکن است گوشی اقتصادی انعطاف‌پذیری معرفی کند؟

براساس آخرین گزارش ET Times، در حالی‌که در بازار تولید گوشی‌های انعطاف‌پذیر تنها سامسونگ و هواوی حضور داشتند

ظاهرا دو برند چینی شیائومی و اوپو نیز حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارند و وارد میدان رقابت در تولید گوشی انعطاف‌پذیر شده‌اند. به‌منظور رسیدن به این هدف، هر دو شرکت وارد مذاکره با تامین‌کنندگان مختلف برای تامین قطعات اصلی موردنیاز گوشی انعطاف‌پذیر خود شده‌اند. یکی از قطعات مهم و اصلی در تولید گوشی‌های انعطاف‌پذیر، نمایشگر قابل انعطاف و قطعه‌ی مهم دیگر، لولای اتصال نمایشگر است. طبق آخرین خبرها، شیائومی و اوپو به‌شدت به‌دنبال تامین این دو قطعه‌ی اساسی هستند. ظاهرا هر دو شرکت چینی شیائومی و اوپو، در مسیر خود راهکارهای هواوی را دنبال می‌کنند و قصد دارند از طریق تامین‌کنندگان چینی، نمایشگر انعطاف‌پذیر مورد نیاز خود را تهیه کنند. البته ال‌جی دیسپلی نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های تامین نمایشگر انعطاف‌پذیر محسوب شود. ET Times معتقد است:

احتمال دارد شیائومی روی طراحی گوشی انعطاف‌پذیری که از بیرون تا می‌شود کار کند. سامسونگ و هواوی روی طراحی گوشی هوشمندی که از داخل تا می‌شود کار می‌کنند که در این صورت طراحی شیائومی با سایر رقبا متفاوت خواهد بود. هنوز مشخص نیست اوپو چه طراحی را برای گوشی انعطاف‌پذیر خود در نظر گرفته است.

یکی از سوالات کلیدی و مهم این است که آیا گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر شیائومی ارزا‌ن‌تر از رقبایش خواهد بود؟ اگر شیائومی بتواند گوشی هوشمند انعطاف‌پذیری با قیمت مقرون به‌صرفه تولید کند، قطعا در رقابت با سایر رقبای بازار، برگ برنده‌ای در دست خواهد داشت. البته هنوز نمی‌توان به‌طور قطع در مورد قیمت گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر شیائومی اظهار نظر کرد و برای صحبت‌کردن و نتیجه‌گیری در مورد این موضوع کمی زود است؛ ولی اگر شیائومی بتواند گوشی با قیمت رقابتی نسبت به سامسونگ و هواوی تولید کند، جای تعجبی ندارد. پیش‌تر گفته شده بود که قیمت گوشی هوشمند تاشو سامسونگ حدود ۲۰۰۰ دلار خواهد بود. اگر این خبر صحت داشته باشد، برگ برنده در دست شرکتی است که گوشی با قیمت پایین‌تر از ۲۰۰۰ دلار تولید کند.

گفتنی است اولین گوشی انعطاف‌پذیر بازار، سال گذشته توسط آکسون به نام Axon M ZTE رونمایی شد. مهرماه سال گذشته، زد تی ای از Axon M مجهز به دو نمایشگر و لولای میانی رونمایی کرد. حال باید دید شرکت بعدی با چه قیمتی گوشی انعطاف‌پذیر خود را به بازار معرفی خواهد کرد. پیش‌تر گفته شد که هواوی قصد دارد گوشی با نمایشگر انعطاف پذیر را پیش از سامسونگ عرضه کند. از سوی دیگر برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند که گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ احتمالا در نمایشگاه CES 2019 رونمایی می‌شود.

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 87 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 0:55

ماساژور جیبی شیائومی یکی از جدیدترین محصولات سلامت و تندرستی این کمپانی است که می تواند وسیله ای برای رفع خستگی و تسهیل گردش خون شود  این ماساژور قابل حمل مناسب برای دست پا گردن و سایر قسمتهای بدن استندازه ی این ماساژور جیبی  ۴۴ * ۴۴ * ۱۰۵ میلی متر است و سطحی که در تماس با پوست بدن قرار می گیرد

از پارچه ی چرم مصنوعی کوچکی ساخته شده است که تنها با یک اشاره از ماساژ لذت خواهید برد این ماساژور دارای ۵ حالت ماساژ اتوماتیک ماساژ ورزیدن فشار دادن ضربه ای و ۱۰ سطح قدرت است که می تواند انرژی افراد را در ۱۵ دقیقه بازگرداند.

 

پد یدک ماساژور شیائومی
پد یدک ماساژور شیائومی

 

این ماساژور دارای پدی است که به عنوان پد یدک از ان استفاده می شود و دارای ابعاد ۶۵ در ۱۳۰ میلیمتر است و در چند طرح متفاوت تولید شده است.
جنس این پد یدک مثل چرم است و به راحتی به دستگاه متصل می شود.تنها نیاز است که دستگاه را روی پد قرار بدهید و همانند بستن یک دکمه  آن را به خود ماساژور متصل نمایید. به همین صورت الکترودها متصل خواهند شد.

ژل روی پد که حالت چسبندگی دارد از موادی تهیه شده که با پوست بدن انسان سازگار است و به اسانی روی بدن شما می چسبد به راحتی جدا می شود.همچنین این پد دارای دوام بسیار بالایی است.لازم به ذکر است که این پد های یدک در بسته های دوتایی عرضه می شوند.

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 2:14

 محافظ صفحه نمایش مچ بند شیائومی مدل می بند ۳ یکی از لوازم جانبی مهم و ضروری این دست بند سلامتیست. این گلس می بند ۳ با قابلیت خمیدگی در طراحی خود،باعث می شود که  این گلس از روی  صفحه دستبند بلند یا برجسته نشود.

 

محافظ صفحه شیائومی Mi Band 3
محافظ صفحه شیائومی Mi Band 3

 

اگر شما یکی از افرادی هستید که از این دستبند استفاده می کنید،حتما گلس آن را تهیه کنید.این گلس می بند ۳ که توسط شیائومی سیتی وارد ایران شده است کاملا اصل و اورجینال بوده و قابل قیاس با جنس های متفرقه دیگر نیست.

 

می بند ۳ شیائومی

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت: 0:46

دوربین تحت شبکه شیائومی

این دوربین هوشمند برای سیستم های امنیتی خانگی حیاتی بوده و با هر بودجه و توانی قابل خریداری است. این دوربین با کیفیت بالا و قیمت ارزان خود قابل رقابت با بسیاری از دوربین های هوشمند گران قیمت می باشد. علاوه بر این، این شرکت پلت فرم خدماتی سرویس ابر، را ارائه می کند که فضای نا محدودی را برای ذخیره سازی محتوای ویدیویی نامحدود فراهم می نماید.

سون دا، مدیر عامل شرکت YI Technology، در این خصوص گفته است که: امروزه بسیاری از افراد مشغله های کاری فراوانی دارند و نمی توانند چندان از خانه و یا والدین سالخورده شان مراقبت کنند. بنابراین این دوربین هوشمند ، راهی را برای کاهش استرس این افراد فراهم آورده، و باعث می شود که آن ها بتوانند با خیال راحت به سایر امور خود بپردازند و در عین حال، از کودک، والدین سالخورده و یا حیوان خانگی خود مراقبت کنند.

 

[caption id="attachment_11048" align="aligncenter" width="406"]دوربین تحت شبکه شیائومی دوربین تحت شبکه شیائومی[/caption]

 

دوربین Dome Camera 1080p  قابلیت ضبط صحنه های پانوراما را با کیفیت بالا داراست و می تواند همه جا به خصوص نقاط کور را به خوبی پوشش دهد. علاوه بر این، قابلیت ردیابی شیء و زوم و دنبال کردن اشیائی که در محدوده پوشش ۳۶۰ درجه ای آن حرکت می کنند یکی دیگر از ویژگی های این دوربین است.

برای والدینی که به تازگی صاحب فرزند شده اند، ویژگی تشخیص صدای گریه کودک توسط تکنولوژی شناسایی صدا، می تواند صدای کودک را شناسایی کرده و یک پیام هشدار " گریه کودک " منحصر به فرد را ارسال کند. علاوه بر این کاربران می توانند محتوای دوربین را به صورت زنده از رایانه خود یا برنامه YI Home، که برای دستگاه های iOS و اندروید در دسترس است، مشاهده کنند.

 

[caption id="attachment_11047" align="aligncenter" width="400"]دوربین تحت شبکه شیائومی دوربین تحت شبکه شیائومی[/caption]

 

YI Cloud دارای  اشتراک ذخیره سازی ویدئو اختیاری است که  برای کاربران این امکان را فراهم می سازد که تا ۳۰ روز از ذخیره سازی عکس و ویدئو نامحدود استفاده نمایند. طرح پشتیبانی از خدمات تشخیص حرکت  تا پنج دوربین به پرداخت هزینه اضافی نیاز ندارد، به طوری که کاربران می توانند در حالی که فقط برای یک طرح ذخیره سازی ابر هزینه پرداخت کرده اند کل خانه را پوشش دهند.. علاوه بر این، YI   یک گزینه رایگان را ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند با استفاده از یک کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی به سابقه محتویات ذخیره شده دسترسی پیدا کنند. دوربین ۱۰ مگا پیکسل Dome Camera 1080p دقیق تر و پیشرفته تر از سایر دوربین های خانگی موجود در بازار است.

 

[caption id="attachment_11050" align="aligncenter" width="401"]دوربین تحت شبکه شیائومی دوربین تحت شبکه شیائومی[/caption]

از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پوشش کامل ۳۶۰ درجه: این دوربین دارای یک لنز زاویه پهن ۱۱۲ درجه با محدوده چرخش ۳۴۵ درجه افقی و ۱۱۵ درجه عمودی به منظور ارائه پوشش کامل ۳۶۰ درجه  است.
تشخیص دقیق حرکت: الگوریتم تشخیص حرکت حساس به کوچکترین حرکت که بلافاصله هشدارهای لازم را برای کاربر ارسال می کند.
کنترل ساده: ارائه حالت " کروز خودکار" و بوک مارک برای دسترسی آسان به زاویه دوربین مورد نظر.

هشدار: دریافت هشدار ۱۰ ثانیه ای تشخیص حرکت در موبایل و تشخیص گریه نوزاد به لطف فن آوری شناسایی صوتی.

چند راه برای مشاهده: مشاهده به صورت آنی از طریق PC و برنامه YI Home برای iOS و اندروید. کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی تا ۶۰+ ساعت داده های دوربین Dome Camera 1080p را ذخیره می کند.
ضبط پیشرفته تصویر: دید در شب با کیفیت با  ۸ لامپ ال ای دی ۹۴۰ نانومتر مادون قرمز که دید را به ۳ متر در تاریکی افزایش می دهد. علاوه بر این نور خورشید نیز بر کیفیت تصویر شما تاثیری نخواهد داشت.
کارایی و امنیت  به علاوه صرفه جویی در مصرف انرژی: حالت "ماسک خودکار، باعث حصول اطمینان ازین امر می شود که در حالت عدم استفاده چیزی ضبط نمی شود.

سیستم  صوتی دوطرفه: با استفاده از سیستم صوتی دو طرفه با دوستان خود ویدئو کال داشته باشید. این قسمت شامل حالت های اینترکام و حالت دست آزاد نیز می باشد

عکس های فوری پانوراما: عکس های سریع بگیرید و به راحتی فیلم ها را در زاویه دید ۳۶۰ درجه ضبط کنید.
نصب آسان: گزینه های نصب عمودی، دیواری و نصب بر روی سقف.
گزینه های ذخیره سازی ساده و انعطاف پذیر: اینترکام حرکت را به سرعت تشخیص داده و ذخیره می کند.

 

[caption id="attachment_11051" align="aligncenter" width="402"]دوربین تحت شبکه شیائومی دوربین تحت شبکه شیائومی[/caption]

 

همچنین با انتخاب گزینه کروز خودکار می توانید  ۳۶۰ درجه را به صورت افقی یا به صورت عمودی بررسی کنید یا بوک مارک های خود را بچرخانید،  این بخش برای مناطق بزرگ که نیاز به اسکن سریع دارند مناسب است.

Dome Camera 1080p دارای یک رابط کاربری ساده است. این نرم افزار، کاربر پسند و به لحاظ بصری نیز جذاب می باشد.  هشدار فعالیت، کروز خودکار، بوک مارک ها، اشتراک گذاری موارد دوربین، سفارشی کردن برنامه ها و غیره از ویژگی های جذاب این دوربین به حساب می آیند.

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 122 تاريخ : يکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت: 0:41

شیائومی می بند ۳

می بند یکی از محبوب‌ترین دستبند‌های سلامتی هوشمند در ایران و جهان است. حال پس از ۲ سال از معرفی می بند ۲، شیائومی دقایقی پیش در کنار شیائومی می ۸ و سایر گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ خود، از می بند ۳ نیز رونمایی کرد. بزرگ‌ترین تغییر این دستبند نسبت به نسل پیشین خود، تجهیز به نمایشگر اولد بزرگ‌تر با رزولوشن بیشتر است.

 

شیائومی می بند 3 معرفی شد
شیائومی می بند ۳ معرفی شد

شیائومی می بند ۳ (Xiaomi MI Band 3) از نمایشگر ۰.۷۸ اینچی اولد بهره می‌برد. رزولوشن ۸۰ × ۱۲۸ پیکسلی نمایشگر، اکنون قابلیت‌های جدیدی را به کاربران ارایه می‌دهد. مشاهده‌ی پیغام‌ها‌ی دریافتی و قابلیت پاسخ به تماس‌ها، از جدید‌ترین قابلیت‌های دستبند می بند ۳ است. در حالی که نمایشگر می بند ۲ مشکل چندانی در ارایه‌ی اطلاعات حیاتی به کاربران نداشت، اما ظاهرا شیائومی در نسل جدید این محصول ارایه‌ی تجربه‌ی کاربری بهتر با نمایشگر بزرگ‌تر و رزولوشن بیشتر را یکی از اولویت‌های طراحی خود در نظر داشته است. سنسور سنجش ضربان قلب، NFC و بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ از دیگر قابلیت‌های دستبند جدید شیائومی است.

شیائومی علاوه بر نمایشگر، بهبود‌های قابل توجهی در باتری می بند ۳ اعمال کرده است. این دستبند اکنون به باتری با ظرفیت ۱۱۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است؛ در حالی که پیش‌تر نسخه‌ی قبلی می‌ بند از باتری ۷۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. به ادعای مدیران شیائومی، دستبند می‌بند ۳ توانایی شارژدهی تا ۳۰ روز را دارد. هم‌چنین به لطف بهره‌گیری از استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب، می‌ بند ۳ تا عمق ۵۰ متری به کارکرد خود ادامه خواهد داد.

همانطور که از شیائومی انتظار می‌رفت، می‌ بند ۳ از قیمتی بسیار رقابتی بهره می‌برد تا به موفقیت نسل پیشین خود ادامه دهد. شیائومی می بند ۳ با قیمت ۲۶ دلار و در رنگ‌های قرمز، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. همانند نسل پیشین این دستبند هوشمند، امکان تعویض و استفاده از بند‌هایی با رنگ و طراحی متفاوت نیز وجود خواهد داشت. نسخه‌ی مجهز به NFC نیز قیمت ۳۱ دلاری را به همراه خواهد داشت و ظاهرا برای جفت‌سازی سریع‌تر با گوشی‌های هوشمند و پرداخت‌های الکترونیکی به کار گرفته خواهد شد.

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 101 تاريخ : يکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت: 0:10

امروزه هدست ها محبوبیت خاصی پیدا کرده اند.چرا که بسیاری از افراد علاقه مندند تا در هنگام کار یا رانندگی بتوانند به گوشی خود پاسخ دهند و در عین حال دست هایشان به دلیل گرفتن گوشی در دست اشغال نشود. استفاده از هدست می تواند به افراد کمک کند که حتی در هنگام کار نیز پاسخ گوی تماس های مهمشان باشند و از سایر امور قافل نشوند.  در چند سال اخیر انواع مختلفی از هدست ها در سایزهای مختلف روانه ی بازار شده اند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.

برخی از این هدست ها فوق العاده گران بوده و برخی دیگر فاقد کیفیت لازم هستند به عنوان مثال به سرعت شارژ تمام می کنند و یا اتصال از طریق بلوتوث به خوبی برقرار نمی شود و یا صدای صافی را منتقل نمی کنند. بنابراین باید در هنگام خرید هدست های وایرلس بلوتوثی مراقب بود چرا که ممکن است وجود هر یک از اشکالات زیر استفاده از آن ها را غیر ممکن سازد. در این راستا کمپانی شیائومی مینی هدست وایرلس بلوتوثی QCY Q26 شیائومی را روانه ی بازار کرده است که شاید بتواند با خصوصیات منحصر به فرد خود بسیاری از رقبا را کنار بزند.

 

هدفون بلوتوث بیسیم
هدفون بلوتوث بیسیم

این هدست که از بلوتوث V4.1 استفاده می کند به سرعت با تلفن همراه شما هماهنگ شده و ارتباط مداوم و قوی را برقرار می کند. علاوه بر این، به دلیل برقراری ارتباطی قوی، صدای منتقل شده توسط این هدست کاملا رسا و بلند است که امکان استفاده از آن را حتی در محیط های شلوغ و پر سر و صدا نیز امکان پذیر می سازد. صدای منتقل شده از طریق این هدست کاملا شفاف است و به هیچ وجه قطع و وصل نمی شود.

همچنین اندازه ی کوچک ا مینی هدست وایرلس بلوتوثی QCY Q26 شیائومی که تقریبا برابر با یک بند انگشت است باعث می شود که این هدست به راحتی در درون گوش شما جای گیرد و ظاهر زشتی را به وجود نیاورده و یا به ظاهر شما آسیب نزند. وجود تنها یک دکمه بر روی هدست به شما اجازه می دهد تا تماس را قطع کنید، تماس را پاسخ دهید، مجددا شماره گیری کنید و موزیک مورد علاقه تان را گوش کنید و یا آن را متوقف سازید. علاوه بر این، مینی هدست وایرلس بلوتوثی QCY Q26 شیائومی دارای باتری قوی لیتیون یون ۴۵ میلی آمپر است که می تواند برای مدت طولانی شارژ خود را حفظ کند و به راحتی دشارژ نشود. از دیگر ویژگی های این هدست می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

هدفون بلوتوث بیسیم
هدفون بلوتوث بیسیم
شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 0:44

امروزه با بالا رفتن مصرف از تلفن همراه ،استفاده از لوازم جانبی محافظتی موبایل اعم از بدنه،صفحه نمایش و فریم آن به امری ضروری تبدیل شده است.محافظ صفحه شیائومی سری نوت یکی از این لوازم ضروری و مصرفی است که با پوشش چند لایه نانو علاوه بر مراقبت از صفحه نمایش تلفن همراه ، بیشترین میزان وضوح و پایین ترین میزان افت حساسیت تاچ را به همراه دارد.

 

محافظ صفحه موبایل شیائومی سری Note
محافظ صفحه موبایل شیائومی سری Note

 

محافظ های صفحه نمایش متنوع هستند: بعضی براق یا مات و یا جنس شیشه ای دارند. گلس یکی از انواع آن است که شفافیت بالایی دارد، بدین صورت که شما حضور آن را متوجه نمی شوید!

 

می بند ۳ شیائومی
شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 0:35

شیائومی دیگر یک نام کوچک در دنیای گوشی‌های هوشمند نیست و این شرکت چینی با فروش گوشی‌های ارزان و خوش‌قیمت، بازارهای مهمی را فتح کرده است؛ شیائومی در حال حاضر با کسب رتبه‌ی اول در بازار هندوستان، فاتح رقابت با سامسونگ در این کشور به‌شمار می‌رود. طبق انتظار، هدف بعدی چینی‌ها تسلط بر بازار اروپا است؛ گوشی‌ اقتصادی می A1 شیائومی، محبوبیت فراوانی در قاره سبز پیدا کرد و نام خود را به‌عنوان یک گوشی اقتصادی موفق بر سر زبان‌ها انداخت.

Xiaomi مدل‌های مختلفی از سری می و ردمی خود را در بازارهای مهم اروپا مانند فرانسه، ایتالیا و اسپانیا عرضه می‌کند؛ موفقیت چنین محصولاتی در بازار اروپا نشان از اقبال مردم به محصولات اقتصادی و خوش‌قیمت دارد؛ از این رو چینی‌ها احتمالا به‌زودی یک خانواده‌ی جدید از گوشی‌های هوشمند خود را برای این قاره معرفی می‌کنند. طبق ادعای منابع معتبر، اولین عضو این خانواده با قیمت عالی ۴۲۰ یورو و با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ روانه‌ی بازار خواهد شد. بسیاری این قیمت را برای Pocophone F1 کمی اغراق‌آمیز می‌دانند؛ در صورت تحقق این ادعا، اولین Pocophone تبدیل به ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ در بازار اروپا خواهد شد.

هنوز نمی‌توان با قطعیت در مورد جریان‌سازی این محصول و تاثیر آن در ورود قریب‌الوقوع شیائومی به بازار آمریکای شمالی نظر داد. شیائومی بارها به‌صورت رسمی به ورود خود به بازار آمریکای شمالی در آینده‌ی نه چندان دور اشاره کرده است و به‌نظر می‌رسد که مسائل پیش‌آمده برای هواوی و زد‌تی‌ای، تاثیری در جدیت شیائومی برای ورود به این بازار تاثیر نگذاشته است.

در حال حاضر، اطلاعات موثقی از عرضه‌ی Pocophone F1 در خارج از اروپای شرقی در دست نیست؛ با این حال قیمت ۴۲۰ یورویی برای یک گوشی هوشمند با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مناسب ارزیابی می‌شود؛ از طرفی مدل دیگر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی احتمالا قیمتی در حدود ۴۶۰ یورو خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود هر دو مدل به نمایشگر ۲ به ۱ با قطر حدودی ۶ اینچ و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ مجهز شوند.

شیائومی...
ما را در سایت شیائومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : xiaomicity xiaomicity بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 0:30